decalogul colaborarii eficiente

colaborand de-a lungul timpului (2 ani oficial si alti ani neoficial ) cu diverse persoane, cu diverse firme, mai mici, mai mari, pe domniul meu sau nu, m-am gandit sa impartasesc, dupa parerea si din experienta mea scurta, 10 lucruri pentru ca relatia ta cu colaboratorul sa fie una frumoasa si de durata.

asadar, 10 lucruri pentru o colaborare eficienta cu angajatorul(colaboratorul) tau:

1. comunica
2. nu uita de unde ai plecat
3. ce tie nu-ti place, altuia nu-i face.
4. transparenta
5. cultivarea increderii
6. progres profesional
7. work hard, party harder.
8. legalize it!
9. miscarea pieselor pe tabla de sah
10. dupa munca si rasplata.

nu o sa le explic pe fiecare in parte, pentru ca vreau sa iei aceste 10 lucruri ca o tema, daca esti intr-o colaborare sau ai contract de munca si sa te gandesti putin la tine si la cum te raportezi la firma in care lucrezi si la relatia ta cu colaboratorul/colaboratorii tai. asta e lista de inceput. ti-o personalizezi in functie de experienta ta.

ai schimba ceva? cum te simti?

doar un exercitiu concret pentru tine. se lucreaza cu foaia si creionul, la birou.

saptamana buna si productiva! :)

arunca un ochi si la...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.